Jump to content

Tugrul.

Kayıtlı Üye
  • Posts

    413
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Everything posted by Tugrul.

  1. teşekkürler :D vallaha yaparken sadece çalışmayı düşünüyosun saatin farkına varmıyosun ama o kadar uzun surdüki katmanların dizilişi hala aklımda :D http://i.hizliresim.com/L4B1Q0.jpg psddende görüntü atıyımda :D
  2. ya aslında ben sayfanın adminine ayıp olmasın diye yapıyorum :D referans linki paylaştım beğeniler düştü admin bişey demedi genede bende tekrar aktif etmeye çalışıyorum sayfayı :D sadece yazıyı ben yaptım ve tabiki kullanabilirsin hatta aynı olmasını istemiyosan kaldırıyım benimkini :D
  3. Arşivin içindekiler : Text effect ,Manipulation ve Afiş psd,20 Tane Stadyum Arkaplan ve 20 Tane Saglamından Texture İndirme Linki : https://yadi.sk/d/J_DhwY27gSCRJ Arkadaşlar rica etsem emege karşılık https://www.facebook.com/TasarimDosyasi/photos/a.1731139500444446.1073741828.1722205011337895/1833847876840274/?type=1&theater bi beğeni atarmısınız :D
  4. Arkadaşlar sizin için gerçekten büyük bi arşiv topladım Arşivin İçindekiler : Fury action,Manipulation tutorial (dosyalarıyla beraber) Texture Arşivi (resimdekinden daha büyük) ve PSD PACK hepsi part partdır Fury Action Nasıl Kullanılır : https://www.youtube.com/watch?v=XbV3WT55Xok http://tr.gamekit.com/r/tugrulcan linke girin indirmek için facebook ile giriş yap diyin(facebook ile giriş yapmanız şart)
  5. sakurayı alıp vurucam kırbacı vurucam kırbacı
  6. geyik amaçlı yazdım kardeş neyin felsefesini yapıyon sen ölümcül hatasın
  7. umarım okurken eğlenirsiniz :D Cana yakın : Hazado,free word,ahmetalp*61 Cool : Barış D. Baryshx,Leffwn Sinirli : Barış D. Baryshx,gereksiz Sakin : Papillon,Amygirl Forumda tanınan sevilen : Cold Dewil En iyi photoshopcu : TussoR,Shiho En gizemli :Leffwn,TussoR En iyi anime öneren : Barış D. Baryshx En Aktif : Hazado En iyi çizen : Aelvia,deathilee En Komik : Hazado(attıgı resimler fena :D),Paprika Garip :D : MSempai
  8. teşekkürler kardeşim pcde sorun çıktı format yedi o yüzden biraz gecikcek arşiv haha :DD teşekkürler kardeşim :D teşekkürler kardeşim :D
  9. bunda hayal gücümü geniş tuttum :D şehri yıkan dev kobe :D işte alevli toplar atıyor :D
  10. bilgisayarımda sorun çıktı biraz bekleticem tüm arşivim gitti teşekkürler teşekkürler kardeşim :)
  11. Arkadaşlar size çıkardıgım boxu tanıtmak istiyorum topaz labs efektleride bu paket içinde olcak tek bi sitede vardı bu efektler oda kapanmış :D Topaz Labs efektleri ile ne yapılır Render Arşivi (ilk resimdeki renderleri tamamen ben renderledim) BU RENDERLER SADECE ÖRNEK DAHA FAZLA OLUCAK Stil Arşivi Fırça Arşivi Fırçalarla yapılcak güzel bi light efekt İlk Resim Light Efekt Texture Pack Bu Arşivle Neler Yapabilirim Action HEDEFTE PSD BOX SİZE GARANTİ VERİYORUM BU BOXLA YAPABİLCEGİNİZ EN KÖTÜ WALLPAPER ARKADAŞLAR TOPAZ LABS EFEKTLERİNİN YAPILIŞLARI VİDEOLARLA VE PSDLERLE BERABER EKLENİCEK forumu bırakmıştım konuyu editlemiştim o yüzden özür olarak yep yeni bir arşivle karşınızdayım
  12. forumdaki idölünüz kim :D umarım okurken eğlenirsiniz :D Cana yakın : Hazado,free word,ahmetalp*61 Cool : Barış D. Baryshx,Leffwn Sinirli : Barış D. Baryshx,gereksiz Sakin : Papillon,Amygirl Forumda tanınan sevilen : Cold Dewil En iyi photoshopcu : TussoR,Shiho En gizemli :Leffwn,TussoR En iyi anime öneren : Barış D. Baryshx En Aktif : Hazado En iyi çizen : Aelvia,deathilee En Komik : Hazado(attıgı resimler fena :D),Paprika Garip :D : MSempai
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.