1) Toilet Bound Hanako-kun
Eğlenceli ve hoş. Çizimler özellikle hoşuma gitmişti
2) Erased
İZLE
3) Wonder Egg Priority
Sarmayabilir veya sonu tatmin etmeyebilir bazılarını ama izlemeye değer
4)Sk8 The İnfinity
Eğlenceli, çizimler iyi, karakterler güzel. Kısacası izle
5)Barakamon
6)Handa-kun
Barakamon ve Handa-kun'un ana karakterleri aynı, izleme sırası önemli değil. Komik ve güzel.
7)Komi-san Wa Comyushou Desu
Bir türlü sevgili olamadılar ama yine de romantizmden nefret eden beni bile memnun etti
8) Star Align
Aşırı sevmiştim. Sonu biraz, minnacık açık bitti :D onun dışında çok seviyorum bu animeyi
9) Yuri On İce
10) No. 6
Çok güzeldi özellikle de konusu özgün ve güzeldi
11) Kamisama Hajimemashita
Ben romantizm sevmediğimden zorla izledim ama birçoğunuz seversiniz
12) Yuukoku No Moriarty
Bu listedeki en sevdiğim anime olabilir. Direkt izle derim
13) Blance: Unlimited
Söylemeden geçemem Kambe çok çekiciydi. İzlenirr
14) Danshi Koukousei No Nichijou
Komikti. Sırf komedi animesi isteyenler için en iyi örneklerden biri