Jump to content

MinatoNamikaze

Kayıtlı Üye
  • Posts

    103
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by MinatoNamikaze

  1. Film Çok güzel Tanıtım için teşekkürler film arayan helede bilim kurgu seven izlesin :)
  2. dandere senin tanımına göre ama kitap kısmı hariç :D
  3. Süper olmuş ya :P o değilde Ginsanın kılıcı daha kolay yapılır nasıl olsa tahta :D
  4. ne zaman toriko çevirsinler desek hep bakımda diyorsunuz ya kaç hafta geçti çevirmicekseniz başkasına verin
  5. kim ne derse desin 3 büyük benim için değişmez one piece naruto bleach ♥
  6. çok sevindim güzel animeydi zaten 2.sezon çıkması iyi oldu teşekkürler haber için :)
  7. süper bir grup ya does şarkıları çok güzel :)
  8. facebook türkanime yeppudaa koreantürk yabancıdiziizle
  9. DBZ ye benzemiş bazı çizimler güzel olucak gibi bakalım çıksında izleriz :)
  10. güzel seriydi ya toriko üzüldüm :S
  11. neden pişman olsunlarki adamlara bir sürü seri gidiyor 1 seri için ağlancaklarını hiç sanmıyorum.
  12. çevirenlerde taçe ve Theboss, yes23, Hinata-chan, Aisaka-san bu arkadaşlar var ama bir çalışma varmı bilgilendirin lütfen
  13. Çılgın Dersane 3 e gittim sakaryada arkadaşlarla fennnaaaa :D
  14. her hafta yüklemeniz mümkünmü acaba admin bey ?
  15. şu zebrayı bir türlü göremedim adam gibi animede baya sağlam bişeye benziyor :) kötü olmuş ara vercekleri güzel anime severek izliyorum.
  16. şakacı seni :D bu arada benim için sorun yok biriktiriyom ben sizde deneyin :D
  17. tamam kardeş kolay gelsin sana sevdiğim bir seri magi inşallah sonuna kadar sen çevirirsin bi aksaklık olmaz nediyim :)
  18. eray güneşe ne oldu magi onepiece narutoyuda o çeviriyordu ama
  19. dark flame master 2.sezon,gin no saji var çok beğenmişdim 2. sezon geliyor güzel :) daha birçok anime var izlencek iyiyiz gene :)
  20. yani mutlu son iyi olur ne kadar uzatabilirki animeyi bi yandan mantıklı bi karar :)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.