Jump to content

Yeni Cosplay Planım *-*


Dj-Morphosis

Recommended Posts

Merhaba arkadaşlar.

 

ToruCon tarih olarak olmasa kesin olarak yapılacağı duyuruldu !

 

GFA - Geek Festival Avrasya'da bulundum ama fotoğraf çektim cosplay yapmadım ve ToruCon'da boş durmak olmaz dedim

İlk cosplay çalışmamı yapacağım ve oldukça zorlu bir karakter olucak.

 

Bunun için zırh ve kılıçta yapacağım, bu yüzden EVA dediğimiz süngerimsi malzeme lazım bana.

İstanbul Anadolu yakasında eğer eva satan bir yer biliyorsanız söyler misiniz ?


 

Ayrıca Karakterim "Nanatsu No Taizai" animesinden

Gilthunder.%28Nanatsu.no.Taizai%29.full. 

Gilthunder karakteri.

Eğer sizinde böyle bir fikriniz var ve ilk defa yapacak iseniz beraber çalışabilir ve fikir alış verişi yapabiliriz.

Ve bu animeden bir karakteri yapacak olan varsada ekip tarzı birşey kurabiliriz.

Bana buradan ulaşabilirsiniz.

 

Link to post
Share on other sites

karakterin cidden zormuş istanbulda olsam bilirdim ama bilmiyom

yinede kolay gelsin bende grayi yapıcam nasıl yapabilceğim konusunda önerisi olan varsa fena olmaz (cannon ball için)

Cannon ball tam olarak ne bilmiyorum :D 

FT izlemediğim için._.  açıklarsan yardımcı olurum ve Gray  cosplayi yapan arkadaşların var yönlendiririm .

Ve evet zor etkinliğe ortalama 2 ay var ve :D hatta 1 ay da diyelim 2 etkinlik var çünkü  bir an önce bitirmeliyim.

Dediğim gibi Anadolu Yakasında Eva satan bir yer bilen olursa yazabilir :3

Link to post
Share on other sites

Güzel konu, ben de Bell Cranel için hazırlık yapıyorum.

Welf'den aldığı son zırh'ları yapmaya çalışıcam, Hestia Knife dahil ama Mino boynuzundan yapılan dagger'ı yapmayabilirim.

 

ogo9JQ.png

l7m9AB.jpg

Çizim yarışması bittikten sonra başlıyorum, bakalım nasıl bişey çıkıcak ortaya 

Link to post
Share on other sites

Güzel konu, ben de Bell Cranel için hazırlık yapıyorum.

Welf'den aldığı son zırh'ları yapmaya çalışıcam, Hestia Knife dahil ama Mino boynuzundan yapılan dagger'ı yapmayabilirim.

 

ogo9JQ.png

l7m9AB.jpg

Çizim yarışması bittikten sonra başlıyorum, bakalım nasıl bişey çıkıcak ortaya 

Çok iyi benim ki kadar fazlalığı yok sanırsam omuz göğüs dirsekteki zırhları  eva dan yaparsın kalıp çıkartıp.

ToruCon'da görüşürüz artık :D

Link to post
Share on other sites

Çok iyi benim ki kadar fazlalığı yok sanırsam omuz göğüs dirsekteki zırhları  eva dan yaparsın kalıp çıkartıp.

ToruCon'da görüşürüz artık :D

 

Aynen, ToruCon'a gelmem lazım ama Cosplay yarışmasına katılmam büyük ihtimalle. eva kullanmayabilirim, tahta üzerine kalın sac, kırmızı bölgeleri de oyma kalemi ile yapıp boyarsam biraz daha gerçekçi olur diye düşünüyorum metal gönümüm için.

Link to post
Share on other sites

 

Çok iyi benim ki kadar fazlalığı yok sanırsam omuz göğüs dirsekteki zırhları  eva dan yaparsın kalıp çıkartıp.

ToruCon'da görüşürüz artık :D

 

Aynen, ToruCon'a gelmem lazım ama Cosplay yarışmasına katılmam büyük ihtimalle. eva kullanmayabilirim, tahta üzerine kalın sac, kırmızı bölgeleri de oyma kalemi ile yapıp boyarsam biraz daha gerçekçi olur diye düşünüyorum metal gönümüm için.

 

:D Sen öyle diyince şimdi bi içime kurt düştü. 

Ben yapamam gerçi sac vsç den baya uğraştırır çünkü :D şimdilik eva ile idare edelim.

Link to post
Share on other sites

:D Sen öyle diyince şimdi bi içime kurt düştü. 

Ben yapamam gerçi sac vsç den baya uğraştırır çünkü :D şimdilik eva ile idare edelim.

Evi atölyeye çevirebilme ihtimalim olduğu için, ses problemi de olmadığından öyle yapmayı düşündüm :D yoksa kolaylık açısından eva gayet uygun

Örnek olarak belki işine yarar

 

2gBNrL.jpg

Link to post
Share on other sites

Evi atölyeye çevirebilme ihtimalim olduğu için, ses problemi de olmadığından öyle yapmayı düşündüm :D yoksa kolaylık açısından eva gayet uygun

Örnek olarak belki işine yarar

 

2gBNrL.jpg

Teşekkür ederim  işime yarıyacak ^^

:D ve böyle bir imkanın varsa çok şanslısın şimdiden kolay gelsin diyelim.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.