Jump to content
Türk Anime TV Forum

Pelin ლ(^⊖^ლ)

Üyeler
  • Mesaj sayısı

    3.678
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Başarı

    1

Pelin ლ(^⊖^ლ) kullanıcısının paylaşımları

  1. Susuzluktan öleceğim sanki bu ne ya T^T vallahi bir sürahi su bitirdim deminden beri bana mısın demedim !! -bu ne saçma cümle oldu ya.pff- sürekli ağzım kuruyor pıhtım >-< içim şiştiiğ ;-;

  2. Daha Bismillah yeni kalktım bu insanlar beni sinirlendirmekte bir numero *-* -_-

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Pelin ლ(^⊖^ლ)

      Pelin ლ(^⊖^ლ)

      yazdığımı unutmuşum resmen :O vaay demek öyle T^T :D

      evet senin bir işin var artık seni kovar gibi sürekli git demek de istemiyorum ama bir kere bu görevi verdin bana *-* -nihaha.pp-

    3. noirwinglessova

      noirwinglessova

      bu bir emir ise yaşarım. yok bir öneri ise ölmeye razıyım. (bir gün sözlerim ölüm nedenim olursa şaşmayın :D)

    4. Pelin ლ(^⊖^ლ)

      Pelin ლ(^⊖^ლ)

      öneri değil emir olsun bana bu hakkı vererek çoktan öldün niahahajajajh xD :pp ( ölmezsin sanırım :D :d)

  3. Pelin ლ(^⊖^ლ)

    Bleach Manga Tartışma

    biliyorum ama azcık da olsa önden bilgi alıyorum bu güzel :D yanlış olmuş bilgi değil SPOILER olacaktı :p -Barış sağolsun bana doğru yolu gösterdi *-* tişikkirlir :D -
  4. Pelin ლ(^⊖^ლ)

    Bleach Manga Tartışma

    Daha Bleach da güncele gelmediğim halde sürekli burada ki -bana göre- spoiler niteliğindeki bilgileri okuyorum :D sağolun valla çok zevkli *-*
  5. Bana ağlayabileceğim duygusal şarkılar önerir misiniz lütfen, yabancı Türkçe fark etmez önerin gitsin

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. noirwinglessova

      noirwinglessova

      birşeyler yazmam lazım hmm düşün düşün

    3. aizen-

      aizen-

      Yeter burda ben can çekiştim :D

    4. aizen-

      aizen-

      konu kilit.

  6. Pelin ლ(^⊖^ლ)

    Tartışma Platformu Talep

    Anime forumu olması neyi değiştirir ki arkadaşlar sonuçta buranın 'konu dışı' diye adlandırılan bölümü boşuna yok yani :D istemeyen katılmaz uzaktan izler yada izlemez :mellow: farklı görüşlere saygılı olunmalı ön yargılar bırakılmalı ve hem bence iyi bir şey çünkü birbirimizi daha iyi tanır -kafa yapısını düşünce tarzını vs.- zaman zaman çatışırız zaman zamansa aynı fikirde oluruz böyle fikir alışverişleri güzeldir senin bilmediğini ben bilmem benim bilmediğimi ise sen mantık ve saygı çerçevesinde her türlü konuda konuşabilirim :D yeni şeylere açık olmak gerek derim bu kadar büyütmeye gerek yok yani :4:
  7. Bazı şarkılar cidden yapamayacağım ve söyleyemeyeceğim şeyleri bana yaptırmak için varlar adeta kendimi tutamayıp söylemek istediğim şeyler vaar sonuçlarını umursamadığım T-T -ama söyleyemeyeceğim.peh-

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Pelin ლ(^⊖^ლ)

      Pelin ლ(^⊖^ლ)

      qandırmıyorum._. -çalışıyorum.p-

      ne bağırıyosun be !1

      sen beni çözdün mü :O

    3. houston

      houston

      iyi afferim._.

      konuşma sen.p hakkındandandan oqudum sen neymişsiiin :o -devam et böyle eferim -_- -

      hohoo qünayd1n '-'

    4. Pelin ლ(^⊖^ლ)

      Pelin ლ(^⊖^ლ)

      daha az yazdım uysal davrandım*-* -devam edilecek bir şey yok bu bnm.pp-

      gümaydın!-!

  8. Herkese karşı aynı nezaketi göstermeyi kibar olmayı anlarım da bana söylediğin bir şeyi başka birisine de söylemek nedir ya ? başka kelime mi kalmadı yada o kelime sıradan bir anlamda herkese denebilecek bir kelime mi ? bana denen bir şeyi başkasına da aynen -aynı duygular ve ifdelerle- iletenlerden ayrı soğuyorum, samimiyetinden şüphe duyarım o kişinin net.

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Pelin ლ(^⊖^ლ)
    3. noirwinglessova

      noirwinglessova

      bu kadar "mutlu ol"un içerisinde mutlu olmamak olur mu hiç. mutlu olduğunu duyunca ben de bir başka mutlu oldum

    4. Pelin ლ(^⊖^ლ)

      Pelin ლ(^⊖^ლ)

      teşekkür ederim ^-^

  9. Bu acemilikse benim yaptıklarım pardon.. yapmaya çalıştıklarım - :mellow:- ne acaba :D *-* hepsi de çok güzel olmuşlar emeğine sağlık :D
  10. Sabah sabah efkarlanıp ağlamamı sağlayan arkadaşlara buradan selamlar.s günüm mükemmel başladı *-*-acomasızlar vicdonsızlar T-T-

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. aizen-

      aizen-

      Görüşürüz bay~

    3. Strix.

      Strix.

      *-* Kim yaptiki böyle birşeyi sana *-* Kim acaba *-* bende geldim .D

    4. Pelin ლ(^⊖^ლ)

      Pelin ლ(^⊖^ლ)

      aslında biri bişi yapmadı suç bende :D *-*

      -yanlış yazmaaağk -_--

  11. Beni yine uyku tutmadı iyimi nolacak halim ya :D

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Pelin ლ(^⊖^ლ)

      Pelin ლ(^⊖^ლ)

      erken kalkmayı sevmiyorum sonra erken uykum geliyor alışkın değilim :D

    3. houston

      houston

      olsun düzenli uykuya alışıyosun**

      keşke bende beyle olsam dün film müzik derken saat 5te yattım

    4. houston

      houston

      okula gidicem dedim evden çıkamadım daha kahvaltıııı.pp

  12. Hasibe seni çoookkk seviyoruummm, iyi ki foruma üye olmuşsun seni tanıdığım için çok memnunum yazılarını okumak bana enerji veriyor canımsıııığn <33 Muck kkkk xD

  13. ayy bayılacağım bazı insanlar fazla şekerli ve baharatlı -_- midemin bulanmasına neden oluyorlar -.-

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Pelin ლ(^⊖^ლ)

      Pelin ლ(^⊖^ლ)

      deme vallahi deme sinirlerim tepemde uysal olamıyorum *-* ama azcık yatıştım xD :D

    3. houston

      houston

      kıyamaam.*

      -.-

    4. Pelin ლ(^⊖^ლ)

      Pelin ლ(^⊖^ლ)

      gıcık işte bak :D

  14. Günaydın sevgili forum halkı :D ne ka erken kalktım gözlerim yaşardı vallahi :' -uyku tutmadı '-'-

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Rıse

      Rıse

      Cok saolasın cabuk hastalanip cabuk iyi olma gibi bir ozelligim olustu bundan önceleri hatirlamiyorum boyle hasta olmami...

    3. Pelin ლ(^⊖^ლ)

      Pelin ლ(^⊖^ლ)

      sende sağol, çabuk iyileşmek iyimiş de çabuk hastalanmak berbat T-T

    4. Rıse

      Rıse

      Birde bana sor ;)

  15. :O profilindeki süslere bayıldım :O çok sevimliler ya *-* -kayıt olup hemencecik gitmişsin :/-

  16. Bazı arkadaşlarım var ben onları bırakıyorum her türlü pisliği onlara yapıyorum defalarca kırıyorum ve ağlatıyorum ve beni hala bırakmıyorlar ben kaçtıkça kötü oldukça daha da seviyorlar beni Allah aşkına istemiyorum ya yeter artık arkadaş edinmekten korkuyorum kendimden yapabileceklerimden korkuyorum onlar benden korkmuyor bıkmıyor bundan nefret ediyorum !! Neden bu kadar ısrarcılar bunu sevmiyorum...

  17. Vallahi ne garip insanlar ya...benden bile değişik insanlar var.

    1. Pelin ლ(^⊖^ლ)

      Pelin ლ(^⊖^ლ)

      http://www.youtube.com/watch?v=_ejUYwfWK0U alın azcık Tesla belgeseli izleyin adam neler yapmış vay be kimse de öğretmiyor okullarda-_- beyniniz çalışsın azcık da olsa kullanın şu kafayı ya.Soğutuyolar insanı.
  18. Saat daha 10muş yaa bende annemin telefonunun saatine bakıp kalktım onda öğlen 1 olmuştu T-T erkendn uyandım şimdi git de uyu ;-; -uyunursa artık.s-

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Pelin ლ(^⊖^ლ)

      Pelin ლ(^⊖^ლ)

      bnm uykumu kimse istemez gıcık bi şey gelmiyor ya inatçı :p :D

    3. noirwinglessova

      noirwinglessova

      ama dışarı da atacak halimiz yok :D

    4. Pelin ლ(^⊖^ლ)

      Pelin ლ(^⊖^ლ)

      yok ya atmam.p işte anca bana kadar var zaten sözümü de dinlemiyor :D

  19. Benden daha kötü olamazsın *-* birinciliğimi kimseye kaptırmam !11! :D artık umudumu kestim.. ama pazara daha var yani belli olmaz belki hepinizden yetenekliyimdir :p -kendisini avutuyor-_- -
  20. Murat 97 yazıp duruyorsun yapma 100 demişsin bide yapmaa ;-; burada 47 ile geçinenler var T^T -ben üye olsam nolacak ama olayım herkes rezilliğime şahit olsun :D- bir kere başladım *-*
×
×
  • Yeni Oluştur...