Jump to content

Kushina-ta

Kayıtlı Üye
  • Posts

    136
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Everything posted by Kushina-ta

  1. Yaptım,görüntü güzel oldu ama şeker olmadığı için tatsız oldu bi daha yaparsam şeker eklicem :D
  2. heves ettim ben de yapıcam pirinç unu aldım geldim :D Ama öncelikle sorum var. Sıcak suyu tencerenin neresine kadar dolduruyoruz? Havlu kağıt ısıdan hamura yapışmaz mı bide :huh:
  3. Hayır hayır kendi profilimde :D tanınırsın derken benim paylaşmamla değil tabi :D
  4. Japonya'ya bende gitmek istiyorum kısmetse bi gün gidicem inşallah ama daha erken :) Lise için değil ama üni.de Japonya büyükelçiliğine başvurup gidebilrsin
  5. Harika çalmışsın eline sağlık :) D.Gray Man 14th song'u çalarsan müthiş olur valla çok seviyorum o şarkıyı... ^_^ Çalmayı denemişliğim var ama sadece ilk 15 saniyesini çalabiliyorum sonra baya hızlanıyor :wacko: Ayrıca videonu facebook'ta paylaştım. Umarım ilerde tanınırsın
  6. Steins;Gate e başladım. Ana karakterin deli olduğundan şüpheleniyorum :ph34r: :P
  7. Düşündüm de aklıma en mantıklı cevap D.Gray man'dan Lavi geldi ^_^ hem esprili hoş çocuk :D edit: Minato'yu nassıl unuturum ben :D Başlıca aday... :rolleyes:
  8. Fairy Tail'den Erza'nın bu kostümü ; Ve Lol'den Ahri'nin dokuz kuyruklu tilki kostümü.
  9. -Taisetsu no mono-

  10. "Hayatını dolu dolu yaşamak çocuk olmaktan geçer, yaşının kaç olduğu önemli değil." -Sakata Gintoki (Gintama)
  11. 11.Ankara Film Festivali de, 26 Şubat-1 Mart arası olmuş. Ankaralılar çok şanslı :)
  12. Morgana'yla Ahri arasında kaldım Ahri daha güzel bence ama Morgana'yı oynamayı daha çok seviyorum. 1 oy benden Morgana'ya :D
  13. Logo quizinde çok garip şeyler çıkıyor zaten benim en iyi olduğum karakter kısmı. Yanlış bilince puanlar düşmese daha da güzel olucak
  14. Çok sevinirim tanıştırırsan iyi oluur ^_^ Bu akşam girmiştim sohbete çok güzel bi ortam :D Bu arada nickimi söylemeyi unutmuşum : Snow Flake 23
  15. Quiz uygulamalarını severim,google play'de de "Anime logo quiz" diye bir uygulamaya rastladım. Zevkle oynuyorum sizin de beğeniceğinizi düşündüğüm için paylaşıyorum. http://play.google.com/store/apps/details?id=com.mlabeca.animelogoquiz&hl=tr Logo-Anime-Character diye üç bölümden oluşuyor ve süreli. Benim en yüksek skorum karakter quizinden :D Cep telefonu kullananlara önerimdir Kawai Gemu :wub: Bu arada umarım konu açmak için yeterli bi sebeptir :ph34r:
  16. Bugün sohbet odasına bir gireyim dedim şöyle 13 lvl lik çaylak olarak :P Baktım çıktım ama :D hepiniz baya iyisiniz zaten kızlardan pek oynayan bulamıyorım canım sıkılıyor :(
  17. Avatar:8 İmza:9 Spoiler:10 (cidden çok beğendim ^_^ )
  18. Sims çok severek oynadığım bir oyun.Oynamaya 2'sinden başlamıştım :D Supernatural eklenti oynuyorum ne zamandır ama sıkmaya başladı -_- Sims 4 ön sipariş çıkmış bu arada 150 tl civarıydı fiyatı.. Olympus adında online bi ortam yaratmayı düşünüyolardı ama doğruluğu konusunda emin değilim.
  19. Hoşgeldin ben de Mine :) Naruto izlemiyorsan kesin izle bence ^_^
  20. "Ölmek yada yaşamak her şey demek değildir.Biraz geleceğe umutla bakmaya çalışın olur mu?" -Gray ( Fairy tail )
  21. Mangası Tylsim 'ın türkçeye çevrilmiş hali var mı acaba :huh: okumak isterim ^_^
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.