Jump to content
×
×
  • Create New...

draser

Kayıtlı Üye
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About draser

  • Rank
    Level 1
  • Birthday 11/01/1996

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Male
  • Konum :
    Bilecik/Bozüyük
  1. Saç olarak değilde karakter olarak gintokinin uyuşukluğu tembeliği ve umursamazlığı bende var.Ama hangi karakter olmak istersin deseler tartışmasız L derim.
  2. Şu yazımı herhangi bi anime çeviri grubu okuyorsa ve kendilerine çeviricek anime arıyolarsa lütfen toriko'yu çevirsinler.
  3. Bütün hayallerimi gerçekleştirmek :P tek hayalimi yazıcaksam şuan en yakın olduğum hayalimi yazıyım oda elektro gitar çalmak ama öyle böyle çalmak değil baya baya güzel bi şekilde çalmak :D
  4. Sizinkiler baya iyiymiş benim büyük ihtimal karne ortalaması 60lı bişeyler gelicek.(lise 2 sayısal)
  5. Eee bir müddet sonra omuzlarıma sorumluluk bindi... yazısının altındaki gerçekten güzel olmuş.
  6. Anime izleyen kız arkadaşım olsa gerçekten güzel olurdu böyle saatlerçe oturup bu haftaki ...'yı izledin mi ya hele sonu süperdi bakalım hafta neler olucak gibi anime muhabbeti etmek gerçekten güzel olurdu. Japoncamı geliştirmek istiyorum bende. Cosplay de yapmak isterim. Manga koleksiyonu yapmak istiyorum şu anda 2 tane var zamanla gelişicek. Ha bide çizimde gelişmek istiyorum. Ne çok şey istiyomuşum ben arkadaş :lol:
  7. İsmim neden oylamada yok ki konu başlığına yarışma için yazmadım ondan mı acaba? O kadar da uğraşmıştım ya neyse en azından az da olsa video montajlamayı öğrendik.
  8. Cidden Sonuçlar ne zaman açıklanır acaba, çok iddalı olmasam da merak ediyorum.
  9. Logo ve nick koymayı unutmuştum onları halledip tekrar yükledim.
  10. Amv'yi yaptim ve foruma koydum ama logo koymayi unutmusum acaba kabul edermisiniz yoksa tekrar duzenliyip upload mi ediyim?
  11. Yaptığım ilk amv hatta ilk video düzenlemem ama maksat katılmış olabilelim hani, yorumları bekliyorum. http://www.youtube.com/watch?v=DZ6gHEsl5Sg
  12. Hayatımda hiç video editlemedim ama bu sefer deniycem adobe premiere'i indirdim şimdi nasıl bişey yapsam diye düşünüyorum bakalım artık uydurukta olsa katılmayı düşünüyorum.Bu arada biri premiere ile after effeckts arasındaki farkı söyliyebilir mi?
  13. Code geass'te bi tane kız varya hani r1 de gözlüklü r2 de gözlükleri filan çıkartıyor bilim insanı gibi bişey oluyor nina mıydı neydi adı, ne zaman gösterilse daha fazla nefret ediyorum. ^_^

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.