Jump to content
Türk Anime TV Forum

konoha

Üyeler
  • Mesaj sayısı

    110
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

konoha hakkında

  • Derece
    Level 1
  • Doğum tarihi 17-11-1997

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet
    Female
  • Konum
    tokat
  • İlgi Alanları
    fantatik kurgu macera

Son profil ziyaretçileri

2.628 kez ziyaret edildi
  1. Mektup arkadaşı arıyorum... İlgilenen varsa lütfen mesaj atsın :)

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Perfectum

      Perfectum

      Hayır whatsappla aynı demek istemiştim :D

    3. aliunlu48

      aliunlu48

      aynen katılıyorum el kağıda değecek :D

    4. Pelin

      Pelin

      Ben insan buldum da :D aileden onay alamadım. :p

  2. kar yagdı .. okullar tatil.

    1. Meroe

      Meroe

      Hadi yine iyisin :)

  3. konoha

    naruto modelleri !dikkat spoiler içerir!

    Cok iyi olmus yaa:D komedi:D
  4. konoha

    Naruto’ya Yeni Devam Mangası Geliyor!

    Naruto olsunda okuruz yaa:D
  5. konoha

    Fairy Tail güzeli sizce kim?

    Juvia diyorum.
  6. 12 yillik ogrencilik hayatimda daha bi tane silgi bitirmedim beee.

  7. lan ne 3 aymis be bi bitemedi gitti. sukur aciliyo okullar.:D

    1. rek

      rek

      umarım 9 ay 3 aydan çabuk geçer de kurtuluruz şu okuldan :(((((((((((((

    2. Nanilyas

      Nanilyas

      Tatilde okulu özlememiz de ayrı tuhaf :D

    3. konoha

      konoha

      9ay gecmesin ya benim sinav yilim bittim .

  8. konoha

    İmkansız Aşk Yoktur. (Ateş ve Su)

    Cok guzel olmus:D
  9. konoha

    Katana

    Bende istiyom :D
  10. konoha

    Hayatımsın (Baka to Test Fan-Fiction)

    Ellerine saglik guzel yazmisisn.
  11. kaptan jack sparow turk olan Yusuf Reisten ilham alinarak ortaya cikarrilmis. jackin basligindada ay yildiz islemeli bi akseuar da varmis.

  12. konoha

    Sizde Death Note olsa kullanır mıydınız? neden?

    Kullanirdim buyuk ihtimal.ama guc horsina dusebilecegimi anladigimda birakirdim. Kira gibi olmak istemem sonucta. Gerci o kadar devam edebilecegimi sanmiyorum. Kolay yakalanirdim. Elleriyle koymus gibi bulurlardi beni :D
  13. konoha

    Merhaba Arkadaşlar

    Hos geldin :D
  14. konoha

    Japonyadan şok eden karar!

    Kabullenmesi cok zor. Psiklojikman cokuntulerdeyim.
  15. Guzel bir proje olmus. Takip etmek isterim.
×