Jump to content
×
×
  • Create New...

ஜAliceஜ

Kayıtlı Üye
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

About ஜAliceஜ

  • Rank
    Level 1
  • Birthday June 7

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Belirtilmedi
  • İlgi :
    Resim,Müzik,Manga,Anime,Çizgi Roman ve Moda

Recent Profile Visitors

610 profile views
  1. bence böyle muhteşem bi yapımım 2. sezonu gelmeli pardon KESİNLİKLE gelmeli. Açıkçası gelmezse Death Note u bitirdiğim zamanki o büyük boşluk ve hüznü yeniden yaşayacağım :depressed1-onion-head-emoticon:
  2. waow manga çizimlerine bayıldım desem az kalır *O* ben genelde manga çizemiyorum yani kolay sıkılıp bırakıyorum ve bazı insan hareketlerini çizmek de çok zorlandığım oluyo T-T ama ben özellikle gölgelendirme ve tonlamalarını yaptığın zamanki hallerini çok merak ettim :D umarım manganın diğer bölümlerini de görürüz ^.^
  3. yeni bi shingeki no kyojin ova sı mı :o işte buna bayıldımhem de levi ın çoğunlukta olduğu bi ova :D ama şimdi 2. part ını bekleme işkencesi de var tabi :(
  4. Tokyo Ghoul 11. bölüm :cheer2-onion-head-emoticon:
  5. çizimlerine bayıldım çok güzel ve şirinler :D özellikle ilk baştaki taslak çizimlere bittim :) ve aynen bende mangasını okumayı gerçekten çok isterdim :13:
  6. Bence kesinlikle Deat Note ve Naruto olmalı . Benim ilk animelerimdi şahsen :5:
  7. En sevdiğim ilk iki One Pİece AMV si :admire-onion-head-emoticon:
  8. waow çizimlerin dehşet *O* emin ol ; bi çizime ne kadar temiz veye kirli çizersen çiz çizgilerin düzgün olmadığı sürece bi şeye benzemez . Ama söylemeliyim ki orantıların ve çizgilerin gerçekten çok düzgün ve güzel bu yüzden bi taslak çizimde bile harika görünebilecek bi çizim şeklin var umarım çizimlerinin devamı gelir ben büyük bi hayranlık ve merakla beklemede olucam şahsen :cheer2-onion-head-emoticon:
  9. off bu sene animeleri eskisi kadar çok izleyemiycem -.- ama önerileriniz olursa lütfen söyleyin her tür animeyi izlerim yeter ki beni sarsın :D

    1. Show previous comments  4 more
    2. Pryda

      Pryda

      aksiyon,komedi,dram hepsi var çok neşeli bir seri ama ağlatabilirde :D

    3. ஜAliceஜ

      ஜAliceஜ

      waow aradığım her şey varmış resmen :D yeniden çok teşekkür ederim ^-^

    4. Pryda

      Pryda

      rica ederim :)

  10. waow çok sağlam bir anime bizi bekliyor olucak gibi :hell-yes-onion-head-emoticon: şimdiden şöyle bir mangasına baksam iyi olur gibi :cheer2-onion-head-emoticon:
  11. izlemedim ama bunu gördükten sonra hemen izlemeyi düşünüyorum :hell-yes-onion-head-emoticon: ama abi ayda iki bölüm nedir ya o kötü olmuş :dying-onion-head-emoticon:
  12. Bende daha önce hiç dinlememiştim :) Ama sözleri gerçekten kısa ve anlamlı :D
  13. Kafuarido :mellow: Kısa , öz ve tuhaf :confused-onion-head-emoticon:
  14. umarım animesinde olduğu kadar filminde de konunun hakkını verirler :4: filmini izlemeyi en çok istediğim Anime diyebilirim :cheer2-onion-head-emoticon:

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.