Jump to content
Türk Anime TV Forum

beytize

Üyeler
  • Mesaj sayısı

    30
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Başarı

    1

beytize kullanıcısının son zaferi 2 Mart 2017

beytize en beğenilen içeriğe sahiptir

beytize hakkında

  • Derece
    Level 1

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet
    Belirtilmedi

Son profil ziyaretçileri

5.094 kez ziyaret edildi
  1. ve bir kişi daha gitti eskilerden üzücü ... eskiden olanlara rağmen yinede çok güzeldi burada yaşanan her konuşma her tanıdığım kişi 

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Kai

      Kai

      bana bile mi xd

    3. AntiNewEra

      AntiNewEra

      Betül söylesin :teehee-crazy-rabbit-emoticon:

    4. beytize

      beytize

      banneee :exorcist-crazy-rabbit-emoticon:

      kendi çabalarınızla öğrenin kkk :ballerina-crazy-rabbit-emoticon:

  2. beytize

    eski güzel günler..

    Ya bak heleee benim bidenem üniye geçince o kadar boş vakti var ki foruma girmeye karar vermiş ah eski günler cidden boş günlerimi istiyorum bende
  3. beytize

    İtiraf Köşesi

    Yok yani tanıdığım zamandan beri hep aynı hal ve hareket başkalarına sevgisini gösterip merakını hemen dile getirirdi en yakını ben sanardım ama başka insanlarla daha yakındı bana gelince tek belli ettiği sinirlenmesi özlese de belli etmezdi başkasına gelse hakaret etse bile ona yazardı şimdi değişti mi bilmiyorum da konuşmak isterdim eski zamanları özlemiyor değilim @Pelin sana bunlar
  4. heyt be daha dün gibi ... Okuldan eve gelmiş ve buraya girip saatlerce boş muhabbet edişim dün gibi...:boohoo-crazy-rabbit-emoticon:

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Pryda

      Pryda

      duygulandırdın.. acaba burda konuştuğum eski arkadaşlar napıyorlar, mutlular mı,hayalleri gerçekleşti mi :(

    3. beytize

      beytize

      @Barbarosa ya ben çoğu kişiyi unutmuşum kusura bakmada profil falan çok tanıdık geldi de acaba kaptan mıydın sen bi kaptan vardı da :wet-onion-head-emoticon:

      @LeornKayn bak hele bak olabilüüü bizde eskiyiz buralarda sadece üye diğildik forumda diğildik sadece :relax1-onion-head-emoticon:

      @Pryda bende buraya girince hep duygulanıyorum konuştuğum arkadaşların bir kaçıyla hala görüşüyorum ama buranın tadı başka bide hayatın koşuşturmasında buraya gelmiyor vakit :lonely-onion-head-emoticon:

    4. AntiNewEra

      AntiNewEra

      @beytize bendim o kaptan :D

  5. beytize

    İtiraf Köşesi

    Hülya diye bi kız vardı çok sevdiğim erkek arkadaşımla sevgili oldu ondan sonra her şey mahvoldu onlar kavga ederdi arkadaşım benle arasını bozardı sonuç şuan ortada arkadaşımda yok onunla kurduğumuz arkadaş çevremde yine böyle bir kız vardı Sibel bu kız o kadar karaktersizdi ki herkese üstünlük taslıyordu erkekleri gereksizce eziyor kendisini bizim kızların sözcüsü ilan ettii bu kızla samimi diye ve arkamdan iş çevirdimesi yüzünden en samimi kız arkadaşımla da kavga edip küstük hala küsüz . Birde eski sevgilim olcak o pislik sağolsun tüm erkek çevremi bitirdi. Gece gece aklıma geldi bu olaylar burda olduğundan yazasım geldi hayat böyle nankör insanlar dolu halsiyetsiz ve şerefsiz de
  6. Geçmişi düşünüyorum da forumda çok güzel bir arkadaş ortamı edinmiştim (en azından öyle düşünüyordum)  nerde şimdi onlar   mouse-girl-emoticon-04.gif?1292795464

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. beytize

      beytize

      @Barış  çok doğru dedin anime bile izleyemez oldum bende 
      @LeornKayn   banlanmamışlarda beti-sama gittikten sonra keyfi kalmadı -,-

    3. LeornKayn

      LeornKayn

      Tek bir kişi gittikten sonra keyif kalmadığını düşünmen bencilliğe girer.

    4. beytize

      beytize

      yani bencilce gelmiş olabilir ama benim açımdan yorumladım ondan herkesin görüşü açık yorum :sneak-milk-bottle-emoticon:

  7. beytize

    Anime İstek ve Önerileri

    Son dönemlerde çıkan aksiyon türünde kaliteli animeler önerebilir misiniz? Uzun zamandır takip edemiyorum neler var neler yok bilgi verirseniz çok sevinirim.
  8. beytize

    Anime İstek ve Önerileri

    Son 2 senenin animelerinden izlenince'' vaay gerçekten zaman kaybı olmadı '' denilebilcek türden olanları önerebilir misiniz
  9. Değer verdiğin insanların gözünde değersiz olmakta ayrı bi duygu 

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. beytize

      beytize

      bi gidiyim kıbrısa yurt falan düzenimi oturtunca toplıcam depresip depresim kendimden usandım  :homelessonionplz:

    3. Toprakezgi

      Toprakezgi

      İnşallah umduğundan çok daha güzel geçer günlerin cınım 😘

    4. beytize

      beytize

      yaaaaa inşallah *-* Ezgi ablalcımmm:loveloveplz:

  10. Bir süre sonra takmıyor ve bu durumla eğleniyorum iyice sıyırdım kafayı slşfjksdjfslşkjfş

  11. Dönemsel mi bilmiyorum ama anime olsun anime sayesinde tanıştığım insanlar olsun hepsi saçma ve boş gelmeye başladı mouse-girl-emoticon-05.gif?1292795465

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. sShoguNn

      sShoguNn

      Dönemseldir o dönemsel :panda-10:

    3. beytize

      beytize

      Dönemsel olduğunu düşünmüyorum neyse :D @sShoguNn
      gerçekten güzel ilginç anime bulunmuyor ya da bilmiyorum bir sürü anime ilgimi çekti şimdi hiç birine bakmıyorum @Leffwn
      @Pelin ben devam etmemeye başladım aslında rahat hissediyorum mesela burada falan takılmayınca 

  12. forum chati kapandı mı :D

    1. sShoguNn

      sShoguNn

      Evet yine kaldırıldı ya :sad__sad__onion_by_elcerbero:

    2. Barış D. Baryshx

      Barış D. Baryshx

      Bari chatango koyak

    3. beytize

      beytize

      Aman koymayın ehüehü :cute2-onion-head-emoticon:

  13. Soluk renkler forumu soğuk hissettiriyor :frozen-onion-head-emoticon: ve güncel konular bence  fazla yer kaplıyor gibi  o kısmı biraz küçültülürse güzel olabilir :shy-onion-head-emoticon:

    1. Barış D. Baryshx
    2. beytize

      beytize

      o tema çok karanlık ondan tercih etmiyorum ya teşekkürler yinede :blush-crazy-rabbit-emoticon:

×
×
  • Yeni Oluştur...