forevertr3 106 Mesaj tarihi: 6 Haziran 2015 Paylaş Mesaj tarihi: 6 Haziran 2015 Kantai Collection- cidden üzerine çok yoğunlaşılmış ve aşırı profesyonel bir yapım olduğunu düşünüyorum. 2.sezon da gelecekmiş. Belki sevmeyenler olacaktır animenin türlerinden dolayı ama tam bir başyapıt olduğunu düşünüyorum. Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
anes 68 Mesaj tarihi: 7 Haziran 2015 Paylaş Mesaj tarihi: 7 Haziran 2015 BECK'i bitirdim az önce. Başlarda devam etmeye tereddüt ettim. Ama ortalarda sarmaya başladı. Finali de fena değildi. Ortalama bir seri bana göre. Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Koringen 17 Mesaj tarihi: 8 Haziran 2015 Paylaş Mesaj tarihi: 8 Haziran 2015 Zero No Tsukaima 7,5/10 4 sezon olan güzel bir seri. Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Raven-kun' 209 Mesaj tarihi: 8 Haziran 2015 Paylaş Mesaj tarihi: 8 Haziran 2015 Utawarerumono :) Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
YuSei 26 Mesaj tarihi: 8 Haziran 2015 Paylaş Mesaj tarihi: 8 Haziran 2015 Bleach güzel konusunu gereksiz uzatma ve filler bölümleri ile batırmasa yugioh gibi favorim olurdu ama idare eder. Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Misafir Leffwn Mesaj tarihi: 8 Haziran 2015 Paylaş Mesaj tarihi: 8 Haziran 2015 Kaiji Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
LucisTenebris 146 Mesaj tarihi: 8 Haziran 2015 Paylaş Mesaj tarihi: 8 Haziran 2015 yaz başladı burası hareketlenir kesin [emoji1] Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Alexander 0 Mesaj tarihi: 8 Haziran 2015 Paylaş Mesaj tarihi: 8 Haziran 2015 Magi The Kingdom Of Magic :wub: Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
TheDirectEco 238 Mesaj tarihi: 8 Haziran 2015 Paylaş Mesaj tarihi: 8 Haziran 2015 En son bitirdiğim seri üçlemesi şu şekilde; 1. Kiseijuu Çok beğenerek ve severek izlediğim bir seri oldu benim için, içindeki gerilim, korku iyiydi, ve de baştan sona tek bir çizgide gitmemesi çok iyiydi, değişken bir yapısı vardı, insan dünyasına güzel bir bakıştı... 2. Ginban Kaleidoscope 2005 yapım olmasına rağmen 90'lı yılların çizimlerini hatırlattı bana :D Özellikle içeriğinde buz pateni olduğu için izlemeye başladım, buz patenini yansıtma şeklini ortalama buldum, çok daha iyisi olabilirdi, onun dışında 10 milyar dolarlık kızımızın laf ebesi olması ve Kanadalı hayaletimiz oldukça güldürdü :D 3.Sengoku Musou Daha az önce bitirdiğim bu seriye hayran kaldım, Japonya tarihine ilgi duymaya başladım hatta :D "Nobunaga Concerto" serisinde başlayan Oda Nobunaga'nın Japonya'yı birleştirme hedefi Toyotomi Hideyoshi zamanında izlemiş oldum birde, buna ilaveten başta Sanada Yukimura olmak üzere birçok samuraya da hayran kaldım :) Mileydi buna tepki verdi 1 Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Lynx 225 Mesaj tarihi: 9 Haziran 2015 Paylaş Mesaj tarihi: 9 Haziran 2015 tonari no kaibutsu-kun *-*bu sefer beklediğim gibi başlayıp sonu saçma salak biten animeler <_< Ao haru ride gibi yani mangayı oku diyor illaki -_- Ya öyle anime çok hep shoujo tarzı.. Doğru düzgün bişi yok yarım yamalak bitiriyorlar.. Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Önerilen İletiler
Sohbete katıl
Şimdi mesajını gönderebilir ve daha sonra kayıt olabilirsin. Bir hesabın varsa, hesabınla göndermek için şimdi oturum aç.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.