Sword Art Online Yeni Sezonuyla 2014'de Yeniden Bizlerle!

Çevirmen-J

Önerilen İletiler

• Yanıtlar 74
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Konuya en fazla mesaj yazanlar

Popüler mesajlar

Sword Art Online, orijinal sitesinde yayınlanana göre, yeni bir sezonla birlikte yine Light Novel'inin izini takip ederek bizlere geliyor 2014'te. Daha giremeden çoğu seriye kucağını açıp hoşgeldin d

Evet cıkar cıkmaz karşınız da olacak :) bunu diyorum... ve konuyu actıgın için teşekkürler

Ama az hain değilsin ha 8 i çıkarmadın 9 la beraber atıcanki bendeki 9. bölüm etkisiz kalacak ha ya kafayı kullanıo bu :D      Attığım konuyu çevir mert geldim mi açarım konuyu

Posted Images

Asuna yoksa olmaz bu iş.Aralarında geçen onca şey çöpe mi gitti ?!

yabancı forumlardaki yorumlardan;-oh rahatladım-

They are still in a relationship.And they still are in the last volumes of the LN.Asuna will have, at least, more screen time than what she had in ALO if they add their date.

Sinon:While not Kirito's love interest Sinon>>>Others>>>>>>Asuna.
And thank god that she doesnt have any "chances" with Kirito.I hate to see good chars going out with mediocre characters

=====

He will still be with Asuna, there are just other girls.

More girls =/= Harem.

=====

The girls beside Asuna aren't shown much after their relevant arcs, Asuna has a big role and a whole chapter featuring her in the alicization novels.

Nope. Kirito is one of my favorite male characters because he always stay loyal to Asuna. Even if a lot of girls(At least 5) want the "D", he is always loyal to his girlfriend. Gamer, sexy, epic, hero and loyal. Best fuckin' boyfriend ever.

bunlar kafalardaki tüm soruları yanıtlıyor.

İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Misafir
Bu konu kapalıdır, konuya cevap yazamazsınız.

• Yeni Oluştur...

Önemli bilgi

Forum kurallarımızı okudunuz mu? Forum Kuralları.