Jump to content

Japonyadan şok eden karar!


uraharakisuke00
 Share

Recommended Posts

http://www.crunchyroll.com/anime-news/2014/07/28/japanese-government-to-start-anti-animemanga-piracy-operation-next-month

http://www3.nhk.or.jp/news/html/20140728/k10013332551000.html

10527775_542108719244268_307702036452356

Japon kültür bakanın yeni bir karar ile piyasada korsan manga ve anime sunumu yapan sitelere savaş açıldı. Şu an Türkiye de bile bütün anime manga siteleri korsandır. Ve şu an tüm manga anime siteleri tehlike altında her an kapanmanın eşiğindedir. En kötü senaryo ile artık ülkede sadece gerekli şeyler akılçelen yayınlarından çıkan manga ve cnbc-e nin verdiği animeleri izlemekten başka bir şey yapamıyacağız. Tabi ki bu çok ötede bir şey ama ülkemize güncel anime girmeme durumu mevcuttur. Eski arşiv animelerle devam edebilirz sonuçta burası türkiye her zaman yedek vardır. Bu haberin doğruluğunu 2 gündür araştırıyorum ve en son japonyadan gelen caps ler ile kapatıla sitelerin listeleri yayınlanıyor ( 3.ekteki link) . :crying2-onion-head-emoticon: :crying2-onion-head-emoticon: :crying2-onion-head-emoticon: :ghost-onion-head-emoticon: :dying-onion-head-emoticon:

Edited by Barış D. Baryshx
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bu konunun haber değeri var adminlerden ricam konuyu "anime haberlerine" taşımasıdır. ^^
Crunchyrollda yazılanlara göre ayvayı yiyen siteler çok fazla ve haberde gerçek.
Baktımda şimdi bende bu kapalı sitelere zar zor girebiliyor. Dnsten mi kaynaklanıyor emin değilim.

Edit: Gelecek aya diyormuş herhalde kissmanga falan kapatılacaklar listesinde.

Link to comment
Share on other sites

malesef arkadaşlar endonezya kouro sayfasıda doğruluyor bir çok ülkenin anime face sayfaları şu an alarmda ben birey olarak japon konsolosluğuna bir dilekçe yolladım. ülkemizde böyle bir aktivite olmadığını ve para ile bile türkçe veya ingilizce temin edemiyeceğimizi bu kararın bencilce olduğunu belirttim. onlarında haklı yanı zor bir sektör anime manga sektörü hem çizmesi hem animeye çevirmesi otomatikman anime manga şirkketleri isyan ediyor adamlar televizyonda dergilerde cd lerde para kazanıyor biz hiç bir şey vermeden izliyoruz. iki tarafta haklı ama ortak noktayı bulacağına japon hükümeti direk yerli sermaye tarafı olmuştu buda çok üzücü. :(

Bu konunun haber değeri var adminlerden ricam konuyu "anime haberlerine" taşımasıdır. ^^

Crunchyrollda yazılanlara göre ayvayı yiyen siteler çok fazla ve haberde gerçek.

Baktımda şimdi bende bu kapalı sitelere zar zor girebiliyor. Dnsten mi kaynaklanıyor emin değilim.

Edit: Gelecek aya diyormuş herhalde kissmanga falan kapatılacaklar listesinde.

1 ağustos denilmiş ama yasa uygulanmaya mangalardan başladı en son animelerden gireceklermiş

Link to comment
Share on other sites

Bu haber bizide etkiliyormu :(

bu haber dünyada en çok bizi etkiliyor çünkü çin endonezya kore gibi asya ülkeleri bu konu üzerine hep çalışıyorlar onları bizim kadar etkilemedi yani amerikaya zaten direk giriş izni var anime mangaların yasaldır yani şu an madur olan türkiye denilebilinir.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.