Jump to content

Naruto Shippuuden Haziran 2014 Programı


Skadi
 Share

Recommended Posts

Naruto Shippuuden Haziran 2014′te de Ara Verecek Mi?

 

Naruto Shippuuden’de doldurma bölümlerin sona ereceğini ve animenin yönetmeni Hayato Date’nin dediklerine göre 2014′te bir daha doldurma bölümlerin olmayacağını sizlerle daha önceden paylaşmıştık. Naruto Shippuuden Haziran 2014 programına baktığımızda anime serisinin olması gerektiği gibi mangayı takip ederek ilerleyeceğini görebiliyoruz. Ancak özellikle doldurma bölümler bittiğinden beri anime serisinin ara vermesine alıştık artık. Bu ay da ne yazık ki 1 hafta Naruto Shippuuden yayınlanmayacak.

 

mlyBz2.jpg

 

Naruto Shippuuden Haziran 2014 Programı

 

12 Haziran: Naruto Shippuuden 365 – Gölgelerde Dans Edenler

 

19 Haziran: Naruto Shippuuden 366 – Her Şeyi Bilen Kişi

 

26 Haziran: Bölüm yayınlanmayacak.

 

3 Temmuz: Naruto Shippuuden 367 – Hashirama ve Madara

 

10 Temmuz: Naruto Shippuuden 368 – Sengoku Dönemi

 

Bölüm isimlerinde Viz Media tarafından bazı değişiklikler yapılabilir. Umarız önümüzdeki aylarda anime serisi son dönemlerdeki kadar ara vermez. Anime serisinde ve mangada göremeyeceğimiz Kushina’nın hikayesinin detayları ve Akatsuki’nin oluşması gibi pek çok detay için de Naruto Shippuuden: Ultimate Ninja Storm Revolution’ı beklememizi belirtiyor yapımcılar.

 

Kaynak:AnimeFantastica

Link to comment
Share on other sites

Naruto' dan sıkılmıştım ama eğer sonunu güzel bağlarlarsa falan kaldığım yerden izlerim. :D (Artık ne zaman biterse) Mangasını sıkıldıkça okuyorum gerçi ama. Sonunda doldurma bölümleri de bitirebildiler. -_- Animeyi batırıyordu. :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Şu ara verme olaylarının da bilerek yapıldığını düşünmeye başladım. 

Link to comment
Share on other sites

Gene mi, yani artık ayda bir bölüm yayınlamaya başlamazlarsa şaşırmam. Bi düzgün ilerlese harika olucak. İzleyesim pek yok zaten birde düzgün bölüm çıkarmıyorlar. :/

Link to comment
Share on other sites

Y yeter ertık en güzel bölümlerde kesip duruyorlar >_< doldurma bölüm derken fiillerden bahsediyoruz değil mi??? Filler bitti peki mutlu oldum ama yanii ayda 1 bölüm keserseniz ayda 3 bölüm kalıyor neresi iyi bunu ya >_< hemde en heyecanlı kısımlara gelmişken

Link to comment
Share on other sites

Mangası ile animesi arasında nereden bakarsan bak 60 küsür bölüm farklı var. 

Bunu haftaya vurursak zaten 1 yılı kesinlikle görecek anime.

Hatta 2016'yı dahi görebilir çünkü bu yıl mangasının bitmesi beklense de henüz tarihi belli değil.

Yani, mangası yıl sonu bitse anime kesin 2016'yı görecek.

Anime yetkilileri neyin kafasında merak içindeyim.

Amaç Naruto'ya olan ilgiyi azaltmaksa bence bunu başarıyorlar. 

Link to comment
Share on other sites

Ya arkadaşlar, biri yardımcı olabilir mi ? Diziyi bayadır izlemiyorum, en son Uchiha Madara geri döndüğünde kalmıştım ancak kaçıncı bölüm hatırlamıyorum, dağ gibi biyerde dönüyordu 100lerce kişiyle karşılaşıyordu falan , yardımcı olabilecek varmı ?

Link to comment
Share on other sites

Ya arkadaşlar, biri yardımcı olabilir mi ? Diziyi bayadır izlemiyorum, en son Uchiha Madara geri döndüğünde kalmıştım ancak kaçıncı bölüm hatırlamıyorum, dağ gibi biyerde dönüyordu 100lerce kişiyle karşılaşıyordu falan , yardımcı olabilecek varmı ?

322 de savaşıyor

 

Mangası ile animesi arasında nereden bakarsan bak 60 küsür bölüm farklı var. 

Bunu haftaya vurursak zaten 1 yılı kesinlikle görecek anime.

Hatta 2016'yı dahi görebilir çünkü bu yıl mangasının bitmesi beklense de henüz tarihi belli değil.

Yani, mangası yıl sonu bitse anime kesin 2016'yı görecek.

Anime yetkilileri neyin kafasında merak içindeyim.

Amaç Naruto'ya olan ilgiyi azaltmaksa bence bunu başarıyorlar. 

amngayla aarısnda 60 bölüm loabilir ama kimi zaman 2 manga bölümünün 1 anime bölümü olduğu da oluyor ayrıca bu tip aralar sık sık oluyor

Link to comment
Share on other sites

Ya arkadaşlar, biri yardımcı olabilir mi ? Diziyi bayadır izlemiyorum, en son Uchiha Madara geri döndüğünde kalmıştım ancak kaçıncı bölüm hatırlamıyorum, dağ gibi biyerde dönüyordu 100lerce kişiyle karşılaşıyordu falan , yardımcı olabilecek varmı ?

Bu olsa gerek.

 

http://www.turkanime.tv/anime-bolum/Naruto-Shippuuden-322-Bolum

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.