-Alper- 138 Mesaj tarihi: 2 Aralık 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 2 Aralık 2013 avatarı bende severimde anime sayılmıyor diye yazmadım Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Ric-Chan 9 Mesaj tarihi: 2 Aralık 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 2 Aralık 2013 One Piece , Dragon Ball , Soul Eater , Gintama , Junjou Romantica. Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Misafir Mesaj tarihi: 4 Aralık 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 4 Aralık 2013 Legend of the Galactic Heroes, Cowboy Bebop, Samurai Champloo, Gintama, Great Teacher Onizuka Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Lethal 174 Mesaj tarihi: 10 Aralık 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 10 Aralık 2013 Guilty Crown, Death Note, Code Geas, Kaichou wa maid-sama, Kuroko no Basket <3 Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Madaxe 12 Mesaj tarihi: 13 Aralık 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 13 Aralık 2013 Deaht Note Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Lacky 85 Mesaj tarihi: 13 Aralık 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 13 Aralık 2013 Elfen Lied ve ClannadClannad After Story'de ne biçim ağlamıştım.Hele o 21. bölüm..Elfen Lied'de acaba sonu daha güzel nasıl bitebilir diyordum çok dalıyordum.Ayrıca death note animeside var.Neyse spoiler vermeyelim. Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
DaemonBia 3 Mesaj tarihi: 18 Aralık 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 18 Aralık 2013 one piece Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Rosseckx 8 Mesaj tarihi: 18 Aralık 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 18 Aralık 2013 Sao, Naruto (: Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
-Alper- 138 Mesaj tarihi: 18 Aralık 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 18 Aralık 2013 steins gateone piececode:geass zero no tsukaimailk 4 bunlar5. sırada avatar vr clymore var Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Pøllux 176 Mesaj tarihi: 18 Aralık 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 18 Aralık 2013 En sevdiğimden en az sevdiğime. 1- Higurashi no naku koro ni (Tek kelime edemem, gerçekten harika bir animeydi.) 2- One Piece (Söylememe gerek yok büyük ihtimal.) 3- Elfen Lied (Hatırladığım kadarıyla higurashi kadar olmasada beni travmaya sokmuştu) 4- Mirai Nikki (Senaryosu harikaydı, ufak eksikleri vardı ama eh.) 5. için yarışılır. Ama gerçekten 5. yok, death note olabilir,belki. Onun dışında Guilty Crown'u tekrar izlemem lazım benim .s.s . Hala anlayamadım o animeyi, 3 kez izlememe rağmen. Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Önerilen İletiler
Sohbete katıl
Şimdi mesajını gönderebilir ve daha sonra kayıt olabilirsin. Bir hesabın varsa, hesabınla göndermek için şimdi oturum aç.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.