Jump to content

bluegrass

Kayıtlı Üye
  • Content Count

    314
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

bluegrass last won the day on January 18 2020

bluegrass had the most liked content!

7 Followers

About bluegrass

  • Rank
    Level 3
  • Birthday 09/07/1995

İletişim Yöntemi

  • Website URL
    http://jubiesta.deviantart.com/

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Belirtilmedi
  • İlgi :
    Lilith.

Recent Profile Visitors

39,396 profile views
  1. Bazen akademik camiada yer alan hocaların bile düşünceleri düşünce olmaz ve yazıya dökerler sonra sende onların düzeltmesini yaparken sinirden kudurursun. İşte öyle bir gün. :get-out-crazy-rabbit-emoticon:

    1. Show previous comments  5 more
    2. bluegrass

      bluegrass

      Kolayca geçeceksin o zaman sınavı bende alanla ilgili bir sertifika programına katıldım bu süre içinde. Uzaktan eğitim diye çok sallamadılar herhalde bayağı kolaydı sınav. asjdada

      Bu da mantıklı bir bakış açısı. Kpssde konu bitmiyor, çalışırken bazen neden çalıştığımı da unuttuğum oluyor askdadadas 

      Eğer kpss olmazsa benimde düşündüğüm bir şey var ama olup olmayacağı daha belli değil. Ancak kpss yerine onu tercih ederim diyebilirim. Totem yapıp daha kimseye bir şey söylemiyorum ama o.o

    3. Asperatus

      Asperatus

      İyi etmişsin ya, 2-3 koldan aynı anda saldırmak şart haline geldi zaten...

    4. bluegrass

      bluegrass

      :bad-atmosphere-onion-head-emoticon: Sorma taştan fırsat çıkarmaya çalışıyoruz resmen şu dönemde 

  2. Şu hayatta izlediğim en garip animelerden birisi Boogiepop. Cidden ama iyi bir gariplik yani. İzlerken yahu ben ne izliyorum deyip gene de izlemeye devam ettiren tarz bir şey. Bu seriyle beraber Aoi Yuuki de favori seiyuularım arasına girmiş oldu. Boogiepop olarak konuşma şekline nedense bayıldım. ^.^

  3. Tez yazmak cidden çok zor. Oku, oku, oku sonra yazmaya gelince tık yok ya da sorun bende :(

     Dinleyecek müzikler de olmasa. ne yapacağız. Ya da izleyecek animeler. o.o 

    1. Show previous comments  13 more
    2. pegasusejder

      pegasusejder

      Aynen bir şekilde başlayınca işin sonu geliyor. Haha merak etme insanda o korku oluyor ama beklediğinden daha iyi bir sonuç alıyor, stajda kaç kez azarlanacağımı düşünmüştüm ama beni tebrik etmişlerdi. :D 

       

      Çok teşekkürler. :embarrassed4-onion-head-emoticon:

    3. bluegrass

      bluegrass

      Ahahah iki tane danışmanım var benim ikisi de canavar gibiler ama çok iyi hocalar ve destekleyiciler o yüzden onlar sayesinde bir şeyler oluyor gibi. Demek kiiğ oldukça iyi bir iş çıkarmışsınn ^.^

      Ne demekk forum ahalisiyiz sonuçta. :blush-crazy-rabbit-emoticon:

    4. pegasusejder

      pegasusejder

      Destekleyici hocanın olması çok önemli ya, cidden onlar yol gösterecek sen de o yolda yürüyeceksin, öbür türlü çok zor ve karmaşık oluyor her şey. Haha yok iyi bir iş çıkarmadım aslında, hatalar falan çoktu ama verdikleri deadline'a kadar yetiştiriyordum her şeyi bu onları etkiliyordu. :D 

  4. :music-crazy-rabbit-emoticon:yağmur yağıyoor.

    (İstemsiz içimden seller akıyor diye devam ediyorum sonra )

    1. Caprihorn

      Caprihorn

      Ve sonra döngüye giriyor en az 5 kere daha söylüyorsun.:no-no-crazy-rabbit-emoticon:

    2. bluegrass

      bluegrass

      ahahahh sonra çocukluğunda öğrendiğim diğer tekerlemeleri de aklıma getiriyorum o da başka bir döngü. :bad-luck-crazy-rabbit-emoticon:

    3. Pseudohomophylus

      Pseudohomophylus

      Arap kızı camdan bakıyooor...

  5. Neezuukoooo-chan
    Garip bir şekilde bağımlılık yapan bir tarafı var bunun o.O

    1. Show previous comments  7 more
    2. Pseudohomophylus

      Pseudohomophylus

      @bluegrass Kulak zarlarııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııım

      :calm-down-crazy-rabbit-emoticon: Uyarsana kardeşim en baştan ses volümünü düşürelim

      Kulaklık takan var takmayan var...

    3. bluegrass

      bluegrass

      Aghhh, Pseudo-sanın kulak zarlarııığ özür dileriiim :wow1-onion-head-emoticon:

      Ama son sesken daha güzel geliyo kulağa :(( kulaklıkla bile genel olarak hep son ses dinliyorum ben. 

       

    4. Pseudohomophylus
  6. Dünden beri modum Tony gibi.

    https://www.youtube.com/watch?v=177jxGRbPgM

    1. Pseudohomophylus

      Pseudohomophylus

      Bi Bobby gördüm sanki... :wow2-onion-head-emoticon:

    2. bluegrass

      bluegrass

      Eveeett sincap ya düşecekti bir ara fazla gaza gelmiş dksnsknen Hem Telle hem de Bobby sağolsun şarkıyı 739376262727 kez felan dinledim. :loveloveplz:

  7. Herkes telegrama geçiyor sanırım. Acaba forum için orada da bir kanal mı açılsa. O.o ya da var ve ben bilmiyorum. 

    1. Show previous comments  16 more
    2. Pseudohomophylus

      Pseudohomophylus

      Alıntı

      @Pseudohomophylus Ben de dün geçtiim. Ne bileyim belki açılmıştır ben görmemişimdir dedim eskisi kadar aktif değilim maalesef. ama çocuğum ne illegali kimlerler takılıyorsun sen 

      :onion_emo_2_by_theg_force:Ben temizim hakime abla öylesine bir benzetmeydi. Yoksa değil miyim?  :big-eye-onion-head-emoticon:

    3. bluegrass

      bluegrass

      :calm-down-crazy-rabbit-emoticon: Kendine gel de çık girdiğin o ruh halinden.  Anime izleyen minnoş insanlarız hepimiz ne işimiz olur illegalle. 

    4. Pseudohomophylus

      Pseudohomophylus

      Çıktım, çıktım tamam. :whistling-onion-head-emoticon:

       

  8. Fumetsu no Atnata E başta olmak üzere 2021'de dikkatimi çeken bir kaç seri varr. Özellikle de Evangelon'un ve Sidonia no Kishi'nin filmleri en çok beklediklerimden. Hayırlısı bakalımm. u.u

    1. sShoguNn

      sShoguNn

      Sidonia no Kishi filmi mi vaaay

      Sevdiğim animenin filmi mi geliyomuş peki 3. sezon gibi mi olacak

    2. bluegrass

      bluegrass

      Geç cevap verdiğim için kusura bakma :( yeni film farklı bir hikaye anlatacakmış. Benimde sevdiğim serilerdendi böyle haberini duyunca mutlu oldum ^.^

    1. Asperatus

      Asperatus

      Romantik bi soundu var, emin misin kutlama olduğuna :D

    2. bluegrass

      bluegrass

      Yeni yıla girerken ailem İbo Show izliyordu, çalan şarkıları tahmin edebilirsin. O sırada panikle bu şarkıyı açarak yeni yıla girdim. kdakahakahsd Şaka maka seviyorum ya keratayı, düşüyor ana sayfama. Ondan açıp dinledim  :D

    3. Asperatus

      Asperatus

      Kebaplar falan akmıştır tabi.. Oh..

  9. Ahahah orada ismimi görmek beni çok mutlu etti. Teşekkür ederiim Umarım gerçekten de hepimiz için güzel bir yıl olur bu yıl herkes zor zamanlar geçirdi. Forum ahalisi, umarım yeni yılda dilekleriniz gerçek olur ^.^
  10. Çok mutlu, sağlıklıı, atandığımız ya da sınavları başarıyla geçtiğimiz sonra kimseden ne fiziksel ne de psikolojik şiddet görmediğimiz, sevdiklerimizle beraber yeni bir yıl olsunn. Ya da zombi saldırısı olsun lütfen. Neyse yeni yılımııııızz kutlu olsuun.:cheer3-onion-head-emoticon:

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.