Jump to content

pegasusejder

Kayıtlı Üye
  • Posts

    1246
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    92

pegasusejder last won the day on September 16

pegasusejder had the most liked content!

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Erkek
  • Konum :
    : Sağda solda satılıyor...

Recent Profile Visitors

10140 profile views

pegasusejder's Achievements

  1. -Buyurun beyefendi çıkabilirsiniz, biz sizi bir daha aramayız muhtemelen, hiç beklemeyin... Günaydın herkese.
  2. Kaybeden hep biziz be aslanım. :') Orası öyle maalesef, daha 1-2 yıllık şirket adamın elinde 3-4 çalışan var 2 yıllık tecrübeli eleman arıyor... Hahaha bakalım neler olur. :)
  3. Haha sizin okulda da olay bitmiyor maşallah. :)
  4. İyidir, senden naber? Aaa geçmiş olsun, ciddi bir şey yok değil mi? Hadi gene okuldan yırtmışsın. :) Hahaha sizin orada çiftlik gibiymiş maşallah. :D Hayırlı olsun köpeğiniz.
  5. Yok ya, iş başvuruları yapıyorum öyle işte. :)
  6. Aynen iyi ki geçmişsin. :) Yok 3 haftadan fazladır bekliyorum bu telefonu da muhtemelen gelmeyecek... Aynı. Kolay gelsin, ben de iyi.
  7. Günaydın Kiri Hanım, naber? Günaydın herkese.
  8. Hahaha sen öyle diyorsan öyle olsun bakalım. :D
  9. Oh oh ne güzel denk gelmiş. :) İnşallah iyi anlaşırsınız. :)
  10. Ahahaha iyiymiş. :) Hmm anladım ama yani sırf bunun için 1 yıl hazırlık okutmaları kötüymüş bir de siz 1 yıl staj yapıyorsunuz bildiğin 6 yıl üni okumuş oluyorsun. :/ Az yorgun hissediyorum, hala beklediğim bir telefon konuşması var ve beklemekten başka elimden bir şey gelmiyor... Ne yapsam bilemiyorum. Tabii. :) İyi akşamlar. :D
  11. Sana da günaydın. :) Şşş hiç anlamadan kendini karşı tarafta bulacaksın sen merak etme.
  12. Az kalmış diğer tarafa geçmene. :) Yok yok bir şey görmedim ben. :D
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.