Jump to content
Türk Anime TV Forum

Shiho

Üyeler
  • Mesaj sayısı

    126
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Shiho hakkında

  • Derece
    Level 1
  • Doğum tarihi 19-01-1998

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet
    Belirtilmedi
  • Konum
    İstanbul

Son profil ziyaretçileri

4.951 kez ziyaret edildi
  1. avatar (REsim olduğu için puan vermiyorum) İmza 100/10 karasakaldan nefret ederim ama bu sahne kesinlikle efsanelerden
  2. gerekli şeylerin yaptığı konusunda ne düşünüyosunuz arkadaşlar?

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Yuki-chan

      Yuki-chan

      Yuh yani. :/ çok iğrenç. Utanmıyor musunuz kelimesini kullanmış bide. Lan narutonun küçücük mangası 15 tl. Tüm seriyi almak ne kadar tutuyo siz hesaplayın. Asıl yayın evleri bu kadar para istedikleri için utanmalı. Bide mangayla çizgi romanla kısacası bi kültürle uğraşıyorlar güya. İnsan böylesini beklemiyo valla :/

    3. Cold Dewil

      Cold Dewil

      Hmmm internet üzerinden, madem öyle bizde GŞ. den alışverişi protesto ediyoruz desek ? Heee çok alışveriş yaptığım bir yer değil ama bundan sonra alacağım bir yerde olmaz.Ana sınıfı işletiyorlar :D

  3. Akashi yi sevmeyen tek kişi ben miyim ya , tek sevdiğim seiyusu açıkcası

    1. Songena

      Songena

      Yalniz degilsin. :D Gerci sevdigim noktalari var ama sevmedigim yonleri yaninda hic kaliyor. -_-

  4. Shiho

    Grafik çalışmalarım~

    Sorumluluk sınavım olması sebebiyle geç kaldı imzalar üzgünüm :( (Eğer sene sonuysa ve notunuz kritik bir yerdeyse hocalarla kavga etmeyin arkadaşlar <_< ) Black bullet isteği : Vocaloid isteği : Edit: İmzalar niye foruma yükleyince bulanıklaştı ?
  5. Shiho

    Grafik çalışmalarım~

    http://77silentcrow.deviantart.com/art/Ahri-Charm-LOL-Wallpaper-469903986 tam olarak naapıyım pek anlamadım , resimlerimi birleştiriyim ? bir karakter adı verirsniz daha iyi olur benim açımdan , kendi seçmediğim resimlerle pek iyi yapamıyorum açıkcası
  6. Shiho

    Grafik çalışmalarım~

    İstekleri burdan alabilirrim , eğer isterseniz , en kısa süredede yapmaya çalışırım ^_^
  7. Shiho

    Grafik çalışmalarım~

    malesef texturelerim silindi :depressed2-onion-head-emoticon: :dying-onion-head-emoticon: bunlarda birkaç texture bulup yaptığım çalışmalr :bad-atmosphere-onion-head-emoti
  8. her ne kadar tokyo ghoul ve knb nin yeni sezonunun gelmesine çok sevinsemde durarara nın bende yeri hep ayrı *-*

  9. ya senin yanında Hak var , sen gitmiş Soo-Wo ya bakıyosun , mal mısın sen Yona?

  10. sınav haftası biter animelere devam *-*

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Shiho

      Shiho

      pek mazoşist bir insan olduğumu söyleyemem o sebeple sınav haftası zaten kötü olan derslerimi düzeltmeye çalışıyorum (tabiki aklımda animelerle :D)

    3. Shiho

      Shiho

      katılıyorum , yazın sabahtan akşama (veya tam tersi) kadar anime izlemeyi çok özledim *-*

    4. Shiho

      Shiho

      vakit olduğu müddetçe her şekilde anime izleyebilirim *-*

  11. donten ni warau T_T başka bir şey diyemiyorum Y_Y iyice abarttılar bunlarda akame g kill de donten ni warauda zaten psycho-pass da katliam oluyo bari onda esas karakterler ölmüyo , kendimi kescem artık yeter ya

    1. Sina

      Sina

      Sakinleş üzülmene değmez. :D

  12. Shiho

    Grafik çalışmalarım~

    İçimdeki fangirl ü susturup ''bunların çocukları olsa ne tatlı olur'' demeyi bırakıyorum :D :wub:
  13. Bugün Marineford arcı 5. kez izledim ve hala salya sümük hıçkıra hıçkıra ağlıyorum , çünkü one piece izlemek bunu gerektirir

  14. Bugün Marineford arcı 5. kez izledim ve hala salya sümük hıçkıra hıçkıra ağlıyorum , çünkü one piece izlemek bunu gerektirir

×
×
  • Yeni Oluştur...