Jump to content
Türk Anime TV Forum

Barış

Üyeler
  • Mesaj sayısı

    2.005
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Başarı

    2

Barış kullanıcısının son zaferi 17 Kasım 2017

Barış en beğenilen içeriğe sahiptir

Barış hakkında

  • Derece
    Rii Vaaz Zol
  • Doğum tarihi 18-01-1991

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet
    Belirtilmedi
  • Konum
    istanbul

Son profil ziyaretçileri

72.747 kez ziyaret edildi
  1. shokugeki no souma'nın mangası konuda nerelere gitti Allah'ım ölecem. geçen arc'dan daha ileri götüremez konuyu diyordum yanılmışım 😄 

    1. Gallardo

      Gallardo

      "Ecchi yönü level atladı" anlamı çıkarabilir miyim bundan?

    2. Barış

      Barış

      ecchi yönü aynı devam ya, konu olarak baya dallandı budaklandı 😄 

  2.  goblin slayer bayaa iyi. yetişkin tonuna bayıldım. fantezi ama yinede yetişkinlere hitap ediyor. dram ekliyorlar sürekli..

  3. hiç mi olmaz izleyecek bişey şu yeni sezonda ya..heryer shoujo animesinden geçilmiyor pis fujoshiler...

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Amygirl

      Amygirl

      @Mücahidem Şehide-i Cahide hahaha sorma geçen bir yaoi manganın altında şey gördüm. En olmadık zamanda ortaya çıkan gıcık kadın karakter için "Çekil git ordan çirkin karı" yazan vardı kfjhgkfhd

    3. Mücahidem Şehide-i Cahide

      Mücahidem Şehide-i Cahide

      Yaoi mangalardan uzak durmaya gayret ediyorum ama az karşılaşmadım değil Fujoshiler çok fenalar 🤣

      Yaa normal manga webtoon kız-erkek yaa kıza kızıyorlar 1. erkek 2. erkekle olsun diyorlar :depressed2-onion-head-emoticon:

      Ama yorumları şu bu gülmekten çatlatıyorlar beni

    4. Amygirl

      Amygirl

      Bazı mangaların altındaki yorumları okumak manganın kendisini okumaktan eğlenceli :D

  4. sensei hataraku saibo izliyo musun? tıp ile alakalı insanlardan çok beğeniyor ve isabetli olduğunu söylüyorlar.

    1. Amygirl

      Amygirl

      Birinci bölüme göz attım trombositler saykoooo evet gayet mantık çerçevesinde hatta bakteri direnci, antijen sunumu olayı bile var güzel seri izleyeceğim

  5. sonunda oldu. bir senedir ertelediğim şeyi yaptım ve pubg aldım. beraber oynamak isteyen varsa beklerim 😄 

  6. şu saat oldu overlord'un 12. bölüm ingilizce çevirisi hale gelmedi. türkçe çeviriyi etkiler herhalde.

  7. hataraku saibo son bölüm fena. bu sezonun en iyi animesi tartışmasız. 

    1. Gallardo

      Gallardo

      Resimlerine göz attım ilgi çekici görünüyor. Killua'ya benzeyen karakteri şimdiden tuttum diyebilirim. Mavi elbiseli uzun saçlı şapkalı küçük kız da maskot gibi. Nanachi'ye benziyor 🙂

    2. Barış

      Barış

      çok nadir opening beğenirim. bunun her bölümünde eşlik ediyorum 😄

    3. Gallardo
  8. overlord son bölümü rezalet yapmışlar ya. bi kere fluder'in seiyuu'su berbat adam konuşamıyor resmen. jircni'in olduğu sahneleride hem eksik  hemde kitapta verilen duyguların yarısından fazlasını atlayarak yapmışlar. böyle giderse bu adamlar daha çok şey atlayacak. üzüldüm valla

  9. Barış

    İçimden Geçeni Söylesem Kesin Linç Edilirim!!

    code geass severim ama sırf finali için. finali çıkar ilk 20'ye bile girmez. yinede stratejik düşünme sevdiğim için görüşlerim olumlu yönde. ama finali her hangi bi yapıtta gördüğüm en iyi finaldir. SAO roman olarak çıkmış bir seridir. ama bence yazar dünyayı yaratırken ilerisini düşünmeden hareket etmiş ve tutunca da sonrasını aynı kalitede devam ettirememiştir.. şeye benziyor, ana yemeği en önden verip sonra çorbayla devam etmek gibi. 4-5 volume sadece SAO'dan kurtulma olarak işlese hem anime severler için hem roman severler için çok daha iyi olurmuş. (bakınız log horizon konuyu çok daha iyi işleyip sana o dünyanın tadını iyice tattırıyor, zeynep ablaya bu konuda kesinlikle katılıyorum). Herhalde hepimizin hayal kırıklığına uğramamızın sebebi SAO bölümlerini çok hızlı geçmeleri. Çok iyi potansiyeli olan bi "setting" yaratmışsın uzat be kardeşim. respawn olmayışı ve direk ölüm durumu zaten diğerlerinden bi tık öne çıkartıyor niye hemen bitiriyorsun ki. Gun gale online bölümleride fena değil aslında ancak SAO daki tadı vermiyor ve genel olarak abartıldığı kadar iyi bir seri değil. Naruto, flashback konusunda en berbat animelerden. yahu kardeşim seri uzatmaya çalışılırda bu kadarda olmazki. filler'lara çare var izlemiyorsun bitiyor ama flashback de flashback, animenin son bölümüne kadar herhalde flashbacklerle tüm animeyi daha bitirmeden çift dikiş iki kere izlettiriyordur.
  10. eminim son bölümdeki dram overlord'u çoğu kişi için bir iki click üste taşımıştır. sonunda beklediğim bölümlere ulaştık. sonrasında artarak devam edecek. giriş bitti gelişme bölümlerinin başındayız.

  11. overlord'un gerçekten ilginç olan bölümleri başladı. ısınma bitti konu derinleşiyor yavaş yavaş.

  12. hataraku saibou... düşük beklentiyle başlayıp kahkahalarla güldüren aynı zamanda öğreten bir seri. kaçmaz.

  13. goradaki japon turist sahnesini uzun yıllar sonra tekrar açıp izleyince japonların dedikleri şeylerin %90'ını anlayarak kendimi şaşırttım. ortaokuldaki ilk kez izlediğim cahil halim nerde ben nerde

  14. kokkuko her bölüm cliffhanger ile bitiyor. yavaş yavaş hoşnutsuzluğum uyuz olmaya sonrada nefrete dönüşecek bu gidişle. her bölüm olur mu ya her bölüm. izleyicileri tutmak için zavallı bir taktik.

    1. Gallardo

      Gallardo

      İçime doğduydu ilk bölümde bırakmakla doğru yapmışım.

    2. Barış

      Barış

      seinen anime bulmak zor bulduğumuzu izliyok napalım :D 

  15. derin bir nefes al ve bağır "ALL HAIL LELOUSH". zero requiemi geri getirin...

×