Jump to content

Lycaenidae

Kayıtlı Üye
  • Content Count

    313
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Lycaenidae last won the day on August 25 2020

Lycaenidae had the most liked content!

About Lycaenidae

  • Rank
    FF Şampiyonu
  • Birthday 11/12/1999

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Kadın
  • Konum :
    Pupa
  • İlgi :
    Disquz, Benten-sama.
    Myanimelist, Benzai-tennyo.

Recent Profile Visitors

3,162 profile views
  1. Nasıl olsun ya, yorucu günler üstüne daha da yorucu günler geliyor, geleceği düşündükçe yorgun seviyem daha da artıyor. Ama bu yorgun günlerin ardından gelecek olan güzel günleri düşünerek kendimi motive ediyorum. Teşekkürler, rüzgarla savrulan çiçek olun da beraber gidelim buralardan.
  2. Vizeler, projeler falan o şekilde ki ben çalışmalarıma döneyim. Hepinize keyifli sohbetler! @pegasusejder bye bye onii-san.
  3. Uzun süre ardından selamlar, nasıl gidiyor hayat?
  4. Afiyetler olsun Pseudo-san. Çok yoğun günlerin üzerine en iyisi güzel bir Türk kahvesi, bilmem sever misiniz ama benim için gerçekten rahatlatıcı oluyor, bugün de buraya az da olsa güzel bir bahar yağmuru yağdı, onun eşliğinde kahve içmek ve kitap okumak çok zevkliydi. Benim de dönemim biraz yoğun, hem örgün üni hem aöf dersleri biraz yoracak bu dönem ama gelecek için getirisi oldukça sorun etmiyor, bir de yeni diller öğrenmeye ve film izlemeye sardım şu aralar, nasıl desem 2D izlemek sıkmış biraz, uzun sürelerin izleyicisi olunca. Sizin TUS sınavı hazırlığınız ve stajlarınız nasıl geçiyor? U
  5. E kim ya? T kim? Benim çevrem geniştir, boş ver beni.
  6. Seven Samurai cidden güzeldi ya, beni Rashomon kadar etkilemedi, nedense Rashomon etki bakımından bana daha vurucu geldi ama filmlerin finali bakımından cidden benzerlik vardı, Kurosawa'nın iki filmini izledim ve ikisi de final bakımından buruktu. Ama şu anlık favorim Rashamon. Ayrıca adamın filmlerinde cidden emek kokuyor insan izlerken bazı yerlerde hayret etmiyor değil.
  7. Aynen ünlüsün. İyi geceler Capricim ve herkese!
  8. Al çuklat, ödülün. Aferin, girdiğim her Discord sunucuda erkek sanıldım ve az daha böyle giderse sanırım erkek olmayı benimseyeceğim. :D
  9. Hocam, siz bayağı beyin oalrak +60 olmuşsunuz, bir doktora görünün. Çocuk unutkan değilse bilir. Ki soruyu böyle yöneltmen bile insanı kıl eder. Soru sormayı bilmiyorsun be arkadaş. Sen gelmeden namın geldi diyeyim. Ama emin olamadım fakat yazım tarzın kızsı değil, yazı dilin ele veriyor.
  10. Aslanım bir şeyleri yanlış anlamışsın, ben kimseden izin almam, kimlerle boş yapıyorum bir bilsen...Geceler benimdir. Sürekli demej tüm zamanı kapsar genelde demen lazım o zaman. :p Teşekkürler efen'imiz, teveccühünüz.
  11. Teşekkürler Prince Charming! Erkeksindir umarım, yoksa upss...
  12. Koçum yavaş, Kaladin var ki ruh yaşımı hesaba koyarsak rakip tanımam, içimden baasan çıkar. Valla yeri gelir eğlenceliyimdir, yeri gelir sıkıcının teki. Ruh halime bakar, yakalarsa eğlenceli halimi ve ben de gidip uyumayacaksam boş yaparız da forum nasıl desem giriş yapmak yorucu be. Siteye gri oradan forum tıkla falan, bir de anime izlemeyince uzun süredir iyice girmedim. Ne kadar o kafamı yakalar Capri bilmem.
  13. Ooo, şahsen boş yapan halimi çok görmek isteyeceğini sanmıyorum, boş yapınca cidden yaparım yani...
  14. Rahatsız ediciliği şu yönden, bilgili abladan deli abla rolüne girdim, çocukların önünde ayrıca yaşıtlarım "acaba neyin kafasını yaşıyor?", büyükler "..." falan olmuş olabilir ki bilmiyorum yaptıklarımdan değil yapamadıklarım pişmanım diyeyim o zaman. sşkfşlks Akira Kurosawa'dan watch listeme Throne of Blood filmini almıştım, şöyle hafif görsellerde takıldım pinterest kullanarak ve bazı repliklerini gördüm ve cidden hoşuma gitti, bunu da beğeneceğime inanıyorum. O zaman listeye bu yönetmenin tüm filmlerini atalım, letterbox canlansın o zaman.
  15. @KaladinStormblessed film önerileri için çok teşekkürler, Rashomon izlemiştim cidden etkileyici idi ki hiç sıkılmadan izlediğim bir filmdi, Uzakdoğu filmlerine başlangıç olarak bu filmi seçmiştim ve iyi ki seçmişim dedim. Haha o gün biraz yazıklarım rahatsız edici gelmiş olabilir, ben bile hatırlayınca rada ürperiyorum, Allah'tan gece geldim de kimse rahatsız olmadı. :D Ooo hayırlı olsun, çok hoş bir bölüm. Umarım dolu dolu güzel geçen bir üni hayatın olur, benimki pek olmasa da küçüklerim en azından yaşasın diyorum artık. Geldiği yerde çok var, canı sıkıld
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.